Pagina 1 van 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 59

Discussie: Den Haag, Bilderdijkstraat 106, Stout Privéhuis, Samira (uitstekend)

Actieve recensies
    119

Thumbs up Den Haag, Bilderdijkstraat 106, Stout Privéhuis, Samira (uitstekend)

Statige hinde

Laatst weer geweest bij dit tophuis uit Amsterdam, met slechts 3 kamers maar altijd dames die de moeite waard zijn. En de keuze was ruim. De entourage is welliswaar niet van het niveau van de Haagse tophuizen, maar als je gaat voor geile, ongeremde nononsense seks, ben je hier echt aan het juiste adres . Op de een of andere manier heb ik de laatste tijd een gelukkige hand van kiezen waar het gaat om het vinden van een kortstondige date uit een line-up van voor mij nieuwe dames. Er kwamen er zich een stuk of acht voorstellen, waaronder weer een paar pareltjes. Vooral de getinte dames waren bijzonder fraai. Zo zag ik een spannend ogende donkere panter genaamd Romy, een vrolijke krullenkop met sensuele bambi ogen genaamd Saïda, een blonde vamp met stoere blik genaamd Mandy en nog een vierde beauty van wie de naam me even is ontschoten maar haar gezicht niet, die van Spaanse origine leek . Ik moest zowaar even bij mezelf te raden gaan wie ik het vertrouwen zou geven. Het werd Saïda en wat voor een keus is dat gebleken...

Toen ze binnen kwam begon ze me direct te assessen. Taxerend wat voor vlees ze ditmaal in de kuip had (), stelde ze wat vragen en tastte de situatie even af. Nu heb ik menig assessment centre overleeft en ik had er dus wel vertrouwen in dat het dit keer niet anders zou zijn. Veel dames laten de gast in het begin een beetje zijn gang gaan en zijn de eerste tien minuten op de kamer bezig met praktische dingen als condooms klaarleggen, haarbandje indoen, massageolie en tissues neerzetten, mond spoelen etc. Zo niet deze dame. Ze nam direct het initiatief, keek me langdurig aan en kwam vastberaden dichterbij tot haar gelaat vlak bij het mijne was. Saïda is een fraai getinte Noord-Afrikaans / Zuid-Europese mix, 1m65 lang, van halverwege de twintig met een boeiend gezicht. Wellicht niet superslank of strak qua figuur, maar haar figuur verraad een sportieve achtergrond. Een B-cup siert haar bovenlijf en haar gezegende billen zijn niet minder dan... bootylicious . Een erg mooi gezicht met grote, donkere sensuele ogen om in te verdrinken. Diepe meren waarvan het water nu eens een rimpeling vertoont, dan weer helemaal stil staat. Lange, gekrulde wimpers zorgen voor een passende omlijsting. Een zinnenprikkelende mond met volle lippen en lang, gekruld haar dat nonchalant valt als een bos wilde bloemen.

We wisselden wat woorden en met de kleren nog aan begonnen we te zoenen. Eerst aftastend en proberend, maar al snel raasden onze tongen vol en diep langs elkaar. Ontzettend lekker . Ze sloot daarbij haar ogen niet, maar keek me langdurig aan. Als een statige hinde die naar waterbeken smacht. "Hmmmm", verklaarde ze na een tijdje. "Volgens mij wordt dit niet een uurtje seks geven, maar echt lekker vrijen." Geraffineerd staaltje rolbeleving . De kleding ging uit en we doken onder de douche. Daar zette het zoenen, wederzijds plagen en aandacht geven zich voort. De kleine Extince kwam uit de stand-by positie waarop ze hem subtiel even aanraakte.

Op het bed aanbeland zetten wij ons aan de bekende rituelen . Er voltrok zich een lange flow van diep en intens zoenen, waarbij we elkaars lichaam aandachtig verkenden. Heerlijk. Ze pakte plots een fles witte massageolie en kneep een royale portie over haar bovenlijf en borsten. De witte melk liep tapsgewijs langs haar borsten richting aarde, toen ze aan een heerlijke body-to-body massage begon. Ze likte daarbij aandachtig mijn tepels, zoende mijn nek en gleed langzaam omlaag. Toen ze zich uiteindelijk aan een orale verwenning zette, dacht ik erin te blijven. Zeer, zeer goed te noemen. Haar warme, zachte mond sloot zich om mijn mannelijkheid waarbij ze me indringend aan bleef kijken. Ze hield oogcontact terwijl ze diep over me heen gleed, me tegen haar uitgestoken tong sloeg, de top van mijn kleine vriend hoorbaar uit haar mond liet ploppen en haar lippen gretig langs de stam gleden . Af en toe afzakkend naar mijn perinium. Haar zwoele blikken de raketbrandstof van mijn opwinding. Ineens zag ik een ongeduldige blik waarop ze me een bevel gaf, dat ik maar beter direct kon opvolgen...

Ik pakte daarop brutaal een condoom uit haar handtasje, legde die om en manouvreerde ons in de missionaris positie. Na een verstild en intiem moment begon ik aan een lange stotenserie die door deze mediterrane cocktail lustig in ontvangst werd genomen. Haar eigen plezier daarbij beslist niet ontkennend . Ze zoende me ongeremd, haar vingers speelden met mijn tepels en haar bekken kantelde zich in de juiste positie om mijn stoten dieper te laten doordringen. Haar tong streelde mij op vele plaatsen. Onze lichamen bezweet, de schaamte voorbij, geconcentreerd op het lekkerste gevoel dat een mensenlichaam kan verdragen. Mijn hand vond grip op en rond haar hals, waar ze sterk op reageerde. De seksferomonen spoelden door mijn hoofd en deden hun werk . Als in een bekend nummer van mijn muzikale held Prince: "Pheromone, rush over me like an ocean. Pheromone, controllin' my every motion. Pheromone, I'm helpless as a pet. Pheromone, when I see your naked body sweat." Ik ging op in onze kadans en de tijdelijke bewustzijnsvernauwing die hiermee samenhing maakte me zeer geil en deed me de controle aan haar overgeven.

Toen mijn orgasme zich aandiende, besloot Saïda tot een nieuwe orale verwenning om mij uiteindelijk met de hand tot een knetterend hoogtepunt te begeleiden. Mijn lustschreeuw deed de spiegel haast barsten . Even later hadden we onder het genot van een sigaretje en wat slokjes fris een geboeide conversatie, waarbij ze zich een ambitieus en gedisciplineerd persoon toonde en en passant een paar treffende observaties over mij deed. Het gesprek verstomde toen onze blikken elkaar vingen en ineens lagen we weer heerlijk te zoenen. Als zij zich hierbij echt laat gaan, hoed je dan. Ik moest alle zeilen bijzetten om deze kanjer te volgen. Mijn hersens tintelden en ik voelde mij comfortably numb. Het laatste uurtje hebben we elkaar op verschillende manieren verwend, waarbij we het hele bed nodig hadden. De onderhuidse strijd om daarbij steeds de controle van elkaar over te nemen was spannend . Laten we de eindscore houden op een gelijkspel. Binnenkort zal de revanche volgen.

Al met al een prima eerste ontmoeting met een sensuele vrouw die zich weet te geven mits je haar de ruimte geeft en met charme en respect tegemoet treedt. Geweldige attitude op de kamer. Bianca style all the way . Ze zoent de sterren van de hemel, plaagt goed, maakt veel oogcontact en neemt sterk het initiatief. Groot herhalingsgevaar...
    Extince heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

Leeftijd
    39

Actieve recensies
    252

Smile Den Haag, Bilderdijkstraat 106, Stout Privéhuis, Samira (uitstekend)

Afgelopen zaterdag een afspraak gemaakt voor Lola wat een prima date bleek te zijn. Francis zorgde voor de gezelligheid en een frisje terwijl 1 van mijn wandelvrienden (ditmaal Speedy) al aan de bar zat te wachten , we hadden afgesproken en we namen even alle ervaringen door. De stoute dames stelde zich inmiddels voor aan nieuwe klanten die binnen waren gekomen en toen veel mij deze Marokkaanse schone direct op, Shamira hoorde ik haar zeggen, die naam moest ik onthouden.

Na mijn date met Lola kreeg ik als vanouds nog wat te drinken van Francis en was Speedy ook weer beneden na zijn date met Elizée die er ook verdomd lekker uit zag! En daar was Shamira weer, vrouwelijk, vriendelijke oogopslag, verzorgd en prachtige ogen! Even later maakte we kennis op de gang en later aan het barretje toen Francis ons even formeel aan elkaar voor lieten stellen. Shamira boeide mij direct, haar praten en de manier waarop ze vertelde, haar intelligentie, haar manier van in het leven staan, ja dit was een vrouw waar ik voor val! En die ogen met prachtige lange wimpers, die ogen…. Van die donkere warme bruine ogen die naast een lieve ook een zeer ondeugende uitstraling hadden, ja deze vrouw had mijn aandacht! Zeer leuk gesprek en toen ik er achter kwam dat ze een goede wandelvriend van mij kende en ook nog dat ze bepaalde dames bij Stout kende was ik helemaal scherp, want dan moest deze vrouw ook bepaalde bedkwaliteiten hebben van het gewenste GFE niveau wat ik wens . Dus ik voelde al een “stoute” gedachte in mij opkomen. Een andere nieuw binnengekomen klant bleek ook een goede smaak te hebben en koos voor een half uurtje Shamira, dat is mooi dacht ik dan kan ik nog even de spanning opbouwen en de accu opladen na mijn lekkere date met de prachtige blonde Lola.

Shamira at nog wat tussendoor en toen was het zover, op de kamer aangekomen liet deze sensuele vrouw er geen gras overgroeien, want haar lippen vonden al snel de mijne, mijn handen tastte haar fraai gevormde lichaam met vrouwelijke rondingen af, en ik voelde haar heerlijke billen. Al snel, terwijl de jacuzzi volliep, lagen we hevig verstrengeld en vrijend, zoenend op het grote bed met veel kussens die tijdens het heviger worden van de vrijpartij door Shamira aan de kant werden geschoven, het was duidelijk, deze dame eiste PASSIE! En dat kreeg ze want een nieuwe opwindende energie kwam in mijn lijf los en spoot door mijn aderen, deze vrouw verdiende passie en aandacht en ik werd meegezogen in haar passionele manier van vrijen, ik zoende haar, en ze liet mijn vingers tussen haar benen glijden en leidde mij hoe ik haar daar moest verwennen. Shamira zoent hartstochtelijk en ik voelde mij met de minuut mannelijker worden…. Opeens vanuit het niets gebruikte Shamira haar kracht (die ze nog heeft van een sportief verleden!) en duwde mij op mijn rug zodat ze bovenop mij kwam liggen, “zo zei ze, nu heb ik je waar ik je hebben wil” een triomfantelijk lachje maakte haar meester en het zoenen ging door, mijn lichaam tintelde en ik voelde haar tong overal, ik zoende Shamira ook in haar hals en op haar tepels, ik zoog er een beetje aan en even later zakte Shamira naar beneden toe, om over te gaan op een heerlijk orale beurt waarbij mijn ballen niet werden vergeten, ook haar tong over de binnenkant van mijn benen zijn subtiele aanrakingen waarvan ik in vervoering kan raken. Ja deze vrouw wist dondersgoed hoe een man te beminnen. Een heerlijke intieme sessie met standjes volgde waarbij ik steeds heftiger en steviger begon te neuken, al zoenend, mmmmm. Uiteindelijk trekkend klaargemaakt terwijl Shamira mij zoende en mijn tepels met haar tong en tanden verwendde, echt heel lekker .

Daarna de jacuzzi in om onze lichamen rust te geven en schoon te maken, waarbij een interessant gesprek ontspon. Deze vrouw heeft brains en is emotioneel goed ontwikkeld en bezit de gave om mensen snel te doorgronden en te stimuleren. Ik heb een goed gevoel bij deze vrouw, niet alleen een professionele sekswerkster, maar ook oprecht geïnteresseerd en warme persoonlijkheid. En tja die ogen…….. Ik ben ook gevallen voor de verleidingskunst van deze vrouw! Stout heeft opnieuw in korte tijd een supertopper toegevoegd aan het Stoute team zodat ik voorlopig met voldoende afwisseling goede keuzes kan maken bij Stout. Shamira je bent een geweldige vrouw! Heren ik kan u Shamira aanraden wanneer u van warmte, aandacht en rustige relax houdt maar ook zeker voor de liefhebbers van passie en stevige sex!

Leeftijd
    50

Actieve recensies
    119

Thumbs up Re: Den Haag, Bilderdijkstraat 106, Stout Privéhuis, Samira (uitstekend)

Afgelopen vrijdag, na een uitnodigend telefoontje van een wandelvriendje, getogen naar mijn privehuisje.
    Er was ineens wat verwarring over wie met wie, hoe, wat wanneer etc etc maar werd allemaal weer keurig netjes opgelost door Brenda, mijn geliefde gastvrouw, pffff wat een vrouw, een uit miljoenen.

Mijn dame voor vanavond werd Shamira, een prachtige arabische dame met een mooie bos krullend haar, lief gezicht met donkere vragende ogen en een hagelwit gebit. Mooi getraint lichaam, passende borsten en een paar gespierde billen. Haar vroegere intensieve sportcarriere was nog duidelijk zichtbaar. Na een korte kennismaking aan de bar, snel de trap op naar de kamer. Wat een prachtig gezicht zeg als er een dame met dergelijke mooie billen voor je de trap oploopt. Op de kamer bleek al snel dat Shamira een dame is die donders goed weet waar ze mee bezig is en waar ze naar toe wil, kortom een intelligente dame. Ook een dame die er gras over laat groeien en direct op de bank begon aan het opzwepen van mijn hormonen, wat overigens goed lukte. Tijdens de uitgebreide zoensessie, trokken we langzaam elkaars kleren uit, en raakte onze naakte lichamen elkaar. Het vrijen werd heviger, zeker bij het zien van haar mooie lijf, haar uitnodigende tepels op haar borsten, even leek het of ik nu al de controle zou verliezen. Shamira merkte dat en stelde voor onze vrijpartij voort te zetten in bad. Nog heftiger werd het, onze lichamen kronkelde door het bad, wat spontaan veranderde in een golfslagbad, telkens op het juiste moment stopte Shamira. Als cooling-down gaf ze mij een stevige massage op het grote bed, wat zeer subtiel over ging in een erotische massage, stevig,zacht, opwindend, om dan geleidelijk aan over te gaan naar een sterk afwisselende franse massage; Uitmuntend!!!
    Uiteraard kon en mocht ik niet achterblijven, haar vrouwelijkheid was fris en nodigde mijn lippen en tong uit om hun werk te doen. Zo gingen we nog wel even door om elkaar afwisselend te verwennen tot de ontlading daar was.

Meer dan uitstekende date gehad met Shamira, topvrouw in haar doen en laten en zeker in haar werk.

Yankee
    yankee heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend
    Laatst gewijzigd door fanoti; 08-12-07 om 15:34

Wie Yankee niet kent zoekt; Wie zoekt kent Yankee niet!!

deloper2006 Guest

Standaard Re: Den Haag, Bilderdijkstraat 106, Stout Privéhuis, Samira (uitstekend)

vandaag bij Stout langsgeweest en gekozen voo samira,
    ik had eigenlijk dinsdag met dr afgesproken, maar dat ging op omstandigheden niet door
    dus vdnaar alsnog geweest en gekozen voor samira.
    ze is een lieve aardige vrolijke meid.

na onze was beurt is samira gelijk op bed gesprongen en mocht ik dr lekker momonderling verkend. ze zoent erg lekker.
    ze heeft lekkere stevige billen.
    na het heerlijke befwerk kwam ze hevig klaar.
    vervolgens had ze zin om mij heerlijk te pijpen, wat ze overigens heerlijk doet.
    darna afgemaakt met girl-on-top. warna ik heerlijk vanuit mn tenen klaarkwam. daarna heb je dr nog eenlichte massage gegeven, omdat ze dr lekker lui/loom voelde.
    al met al heb ik een leuke half uurtje met lieve samira gehad
    Laatst gewijzigd door fanoti; 08-12-07 om 15:35

Actieve recensies
    11

Thumbs up Re: Den Haag, Bilderdijkstraat 106, Stout Privéhuis, Samira (uitstekend)

dinsdagavond ben ik voor het eerst op bezoek bij stout privehuis.Eerste keer toch tikkeltje nerveus,maar werd goed opgevangen door gastvrouw brenda.
    Er waren 3 dames aanwezig waaronder shamira,christy en linda.Allerdrie zijn prachtige dames.Maar door die mooie ogen en goed gevormde body van shamira heb ik toch haar gekozen.
    Nou ik kan jullie allemaal vertellen,ik heb echt lekker genoten van haar.De intiem is natuurlijk uitstekend en de orale gedeelte is top.
    Maar de massage is nog dodelijke!Zij kan zo goed dat ik bijna vergeten was waarvoor ik gekomen ben.
    Nou,mannen een dame die lekker uitziet met een uitstekende vrijpartij EN een heerlijke massage wat willen we nog meer?!
    Shamira jij ziet me zeker nog terug,Maar dan wil ik met je langer in de kamer
    rickson heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend
    Laatst gewijzigd door fanoti; 08-12-07 om 15:35

Actieve recensies
    9

Weer eens de Stoute schoenen aangetrokken en met vriend Elgar maar weer eens langs gegaan.
    Hij had al op internet zitten kijken en had lola gespot.
    Voor mij had hij ook wel een dame gezien zei hij.
    BIj binnenkomst weer hartelijk ontvangen en Brenda herkende ons meteen en de sfeer was gelijk weer relaxt.
    De meisjes stelde zich voor maar Samira had ik al lang zien zitten, die ogen waren van afstand al zo ondeugend ( wat heb ik tegenwoordig met ogen) net als de verleden keer met Cleo was ik gelijk verkocht.
    Dit keer was het zonder twijfel gewoon Samira! en Elgar ging natuurlijk voor Lola waardoor we weer een duo penoti hadden.
    Samira stelt je gelijk op je gemak en neemt ook een beetje de touwtjes in handen, daar houd ik wel van.
    Zelf stapte ze in het bad en begon zichzelf te wassen en vroeg natuurlijk of ik er ook even bij kwam. Lekker een beetje knuffelen en strelen en ondertussen plagend de harry even wassen.
    Elgar was alweer sneller en lag al met lola op het bed, wij gingen naast hun liggen en vervolgden onze knuffelpartij, Samira had er zin in en al snel zakte zei af naar beneden en begon me heerlijk te pijpen (mc). Nog nooit had ik harry zo diep zien verdwijnen en voor dat ik me het realiseerde moest ik op mn knieen gaan zitten en ging ze vanuit deze positie weer verder.
    Het is een beetje moeilijk uit te leggen maar ze draaide haar lichaam onder het pijpen langzaam in de ronte en kon haar borsten aanraken en ondertussen genietten van het hele gebeuren.
    Ondertussen lag Elgar natuurlijk met Lola en kon ik zo nu en dan ook haar borsten billen en lijf even aanraken. WAT een ervaring !! Dat was zeker nog niet het einde .. nu ging ze op mij zitten en werd harry even alle kanten gemaseerd .. man! hoe ze het deed weet ik niet maar ik had het gevoel dat mn harry als ze klaar was er als een wokkel uit zou zien!.
    Ondanks dat ze me de ene na de andere geweldige ervaring liet meemaken kwam ik niet klaar ( normaal is het zo gepiept). Nog wat andere standjes en natuurlijk even op zn hondjes, dat was ook weer zo lekkr.. ze keek mij met haar donkere ogen over haar schouder aan en gaf me het gevoel dat zij het ook het lekker vond.
    Nu was het bijna zover en ik vroeg of ze me nogmaals wilde pijpen ...en weer verdween harrie in zn geheel,,,, nu kon ik het niet meer uithouden en kwam onder de strelingen van Lola die al klaar was met Elgar heerlijk klaar. Samira was helemaal een beetje bezweet en had zich dus echt alles gegeven.
    Ik moet zeggen dat dit de BESTE ervaring was die ik heb gehad. SAMIRA je bent een KANJER.
    Nog even uithijgen en beneden nog even wat drinken.

Nu dus 2 x geweest en 2x een supermeid gehad, er zijn er nog veel meer dus wij komen zeker nog een keer terug, en Samira wij gaan zeker nog een keer, maar dan voor een uurtje want met jou wil ik wel ff in bad

Actieve recensies
    135

Standaard Re: Den Haag, Bilderdijkstraat 106, Stout Privéhuis, Samira (uitstekend)

Vrijdagavond een arabisch avontuur gehad met deze wonderschone Samira. Deze Amsterdamse met een paar ogen waarin je jezelf volledig in kunt verliezen werd mijn sparringpartner voor een uurtje kamer 3. Het was zalig! Heerlijk vrijen, elkaar oraal verwennen en heftig een gedeelte van de kamasutra doorgenomen met haar en onderwijl veel lachen en dollen. Erg charmante en knappe vrouw.

Mzzl,
    wimwim
    wimwim heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    20

Smile Re: Den Haag, Bilderdijkstraat 106, Stout Privéhuis, Samira (uitstekend)

Afgelopen donderdag voor de eerste keer een uurtje doorgebracht met Samira. Op de kamer stonden we al snel heerlijk zoenend voor de wastafel.
    Daarna naar het bed waar ze uitdagend kijkend langzaam kussend mijn lichaam verkende en uiteindelijk plagend eindigde waar alles eigenlijk begint.
    Ik zag mijn vriend regelmatig erg diep in haar mond verdwijnen wat ik bijzonder kan waarderen.
    Na enige tijd begon ze me te "berijden" in diverse posities. Niet te hard, niet te zacht. Ze had prima door wat ik lekker vond. Daarna in rap tempo een aantal standjes afgewerkt waaronder op de bank. Toen werd het toch wel tijd om over de finish te komen.
    Op het bed in "standaard" mode "geexplodeerd".
    Na wat op adem te zijn gekomen heeft ze me een lekkere rug massage gegeven en hebben we nog leuk wat gekletst waarna het uur al weer voorbij was.

Het bezoek was werkelijk uitstekend, zeker het orale gedeelte. Enige kleine opmerking is dat haar borsten niet zo stevig zijn als ik verwachtte MAAR dat is voor mij geen minpunt gezien al haar andere prima kwaliteiten!
    Al met al zeker voor herhaling vatbaar!

gr Richard (uit Londen)

The best is yet to come, although a lot already came my way :=)

Leeftijd
    39

Actieve recensies
    252

Een tijdje terug op de gezellige avond dat we met wat Hookersleden hadden afgesproken zat ik op het hoekje van de bar te genieten van die lekkere gevuld peppadews gevuld met Geitenkaas, terwijl Samira ik pikante lingerie en prachtige stijlvolle zwarte kouzen mij ondeugend bekeek. Ja ik had mijn plan al getrokken al weest deze Mediterraanse schoonheid dat nog niet. Ik wist namelijk dat ik even moest wachten omdat een bekende van mij eerst even met Samira voor het eerst wilde kennismaken, beetje jaloers zag ik ze vertrekken, zag is bij Samira een lichte teleurstelling dat ik haar (nog) niet gekozen had, nee dat zal wel, maar deze ondeugende vrouw kon ook niet weten dat ik haar wel gekozen had maar voor een later tijdstip.

Even later was het dan zover. Ik liep gretig de trap op achter haar lekkere billen, oef nog een trap op, want we moesten naar kamer 7, nou dat is geen straf met zo'n uitzicht voor je neus, die wiegende billen die de trap opgaan, het liefst zou ik dan het beest in mij los willen laten en haar lingerie van haar lijf rukken en haar stevig nemen, onstuimig daar op de trap maar ja, dat gaat natuurlijk niet

Op de kamer had Samira een glaasje met een blauw goedje, lachend vertelde ze dat het vloeibare viagra was, hahaha, nou ik wist al uit ervaring dat ik bij deze stoute dame geen viagra ubehaupt nodig heb.

Na was amikaal gepraat vond tijdens het wassen van mijn mannelijkheid de lippen van Samira al snel mijn tepels, voordat ik het wist stond ik met een harde lul recht overeind voor de wastafel, ietwat genant liep ik zo met haar richting het grote bed waar we al zoenend op gingen liggen, lekker, ja zo was inderdaad de zoenkunst van Samira, vol, teasend, sensueel, en steeds passievoller. Samira verkende mijn lichaam en ik trilde van genot, even later viel ze dan ook zonder pardon en zonder condoom mijn harde lul aan en een verschrikkelijke goede pijpbeurt waarbij de ballen niet werden vergeten volgde. Ik werd echt bloedgeil en mijn staat werd alleen maar harder, ik verbaasde mij enigzins over het snelle effect. Ik wilde maar 1 ding, dit geile lekkere ding diep en hard neuken!!

Maar Samira bleef me gek maken totdat ze zelf zei alsof ze mijn gedachten kon lezen, ik wil dat je mij hard neukt! Nou ik was er klaar voor! Damned, geen condoom in haar tasje, hoe is het toch mogelijk... Dus Samira verontschuldigend snel de kamer af naar beneden en gelukkig snel weer terug, maar mijn hardheid en geilheid was toch iets minder, Gelukkig wist Samira dat snel weer positief te veranderen met haar tong waarna ik haar alsnog snel penetreerde in missionarisstandje waarbij ik diep naar binnen stootte en haar in haar prachtige diepe donkere ogen geil aan keek, ik neukte haar diep maar rustig en bouwde het op, steeds steviger en harder, ongecontroleerder, onstuimig, dierlijk en geil, We smolten even in elkaar en het was even gewoon lekkere geile harde porno, mmmm, GEIL!! Uiteindelijk trok ik Samira van het bed af om haar staand van achteren te neuken, en daarna achterlangs terwijl Samira doggy op de sofa plaats nam, waarna we uiteindelijk weer op bed belandden om het geile karwei daar af te maken met een geile explosie bij mij tot gevolg, hijgend en zwetend moest ik even bijkomen. Samira glimlachde, en we trokken ons relaxed terug in de volgelopen yacuzzi, waar we tot rust kwamen en nog even heerlijk zoendend vreeen.

JA weer en topsessie met een topdame, en ditmaal met een lekker geil randje!
    frankkinky heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    0

Ik ben niet zo'n schrijver, maar na vanavond wilde ik hier toch wat kwijt.

Inmiddels gisteren ging ik naar Stout, het was druk volgens zeggen, de meeste dames waren bezet alleen Samira moest ergens zijn, nadat ze gevonden was kwam deze schoonheid met een mooie glimlach aanlopen.
    Ik was een soort van verkocht en nadat kamer 3 vrij was gingen we naar boven.

Van mij niet veel details wat daar gebeurde, maar in 1 woord beschreven : TOP.
    Maar wat een heerlijke meid, mijn eerste echte "stoute" GFE, was al een paar keer eerder bij Stout geweest maar Samira is toch met stip binnengekomen op de 1e plaats in mijn eigen lijstje.
    Ze is niet alleen mooi, maar ook intelligent, heeft uitstraling, ze is lief, sexy, relaxed, knuffelbaar, uitdagend, spontaan, een mooi gezicht met donkere ogen, een mooi lichaam, alles in proporties.

Ik moet zeggen dat dit de beste Stoute ervaring was die ik heb gehad. Samira, je bent een kanjer en gaat me over een paar weken zeker terug zien.
    2008 is net begonnen maar het is nu al een mooi jaar

Verder sluit ik me aan bij al die andere schrijvers die mij voor gingen.

Het was mij een waar genoegen.

Actieve recensies
    5

Gisteren, 22-01-2008, ben ik bij deze geweldige dame geweest. Het was voor mij de eerste keer in dit privéhuis en ik was aangenaam verrast, zeer mooie kamers, schappelijke prijzen en een geweldige ambiance. Voor een ieder die hier nog niet geweest is, zeer zeker doen. Toen ik daar was, viel 1 dame zeker op en dat was Samira.
    Nu de dame, ik kan niet anders zeggen dan in een woord geweldig. Lief, mooi en verschrikkelijk geil. Iedereen die al eens bij haar geweest is, zal dat kunnen beamen. Ik weet ook wel dat misschien niet iedereen zo positief zal zijn maar ik heb de vrouw van mijn dromen ontmoet.
    Wat er precies heeft afgespeeld is voor mij en Samira een weet en voor de rest een vraag maar het was geweldig en zeer zeker hoor herhaling vatbaar.
    Samira, meisje, ik hoop je snel weer te zien.
    Vin9902 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    30

Actieve recensies
    3

Nou, maar een keer een recensietje dan. Omdat het mijn eerste keer bij Stout was. Na de hartelijke ontvangst kon ik kiezen uit een 7-tal vrouwen en eerlijk... er weinig dames waar ik echt van dacht... wauw. Maar misschien stel ik gewoon erg hoge eisen. (Na al die recensies ben ik gewoon erg benieuwd naar vrouwen als Victoria, Amanda, Cleo en Iris en die waren er allemaal niet). Maar goed, er was er wel één die me qua gezicht erg aansprak; Samira. (Schijnen wandelaars wel vaker te hebben met Samira volgens mij ).

Ik zal de ellelange beschrijvingen achterwege laten want genoeg heren hebben hierboven prima beschreven wat ik ook heb ervaren. Wellicht qua figuur niet helemaal mijn type (hou nou eenmaal van heel slank en stevige borsten), maar een paar ogen, een paar lippen en een spontaniteit die mij veel plezier hebben bezorgd in dat uurtje.

Of ik echt puur voor de sex terug zal komen bij Samira weet ik niet (nog genoeg topdames om uit te proberen volgens mij), maar als ik ook een afspraak met haar zou kunnen maken om gezellig wat te ouwe****en aan de bar, zou ik het zo doen. Jammer dat ik vanmiddag nogal haast had anders had het vandaag al kunnen gebeuren. Nou ja, wellicht een volgende keer.
    patrickdevries2 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

johan122 Guest

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en ben met Samira naar boven geweest.
    Heb het nog nooit zolang volgehouden in het stoute huisje als gisteren........

Ik heb regelmatig naar Samira zitten gluren en gisteren is het er eindelijk dan van gekomen.....

WHAT A WOMAN!!!!!!!!!! Ook errugggg lekkerrrrr....Niet te filmen......hihihihi...

Samira gaat mij vaker zien, jawel.......!!!!
    Wat een passie, onwijs te gek en ook nog eens onwijs lekker en aardig en niet op haar bekkie gevallen en daar hou ik wel van, dus......

Er is al veel over haar kwaliteiten gezegd door de voorgaande schrijvers, dus hou ik me maar een beetje op de vlakte......

johan122 Guest

Ik was vrijdag ook al in het Stoute huisje te vinden en zaterdag weer.........pfffff en daar zat ze "de statige hinde", zoals Extince dat zo mooi kan formuleren, Samira dus...........wat zag ze er sexy uit zeg, om op te vreten.......grrrrrrrrr.....in haar tijgerjurkje..........lekkurrrrrrr hahahaha......!

Ik heb het niet lang uitgehouden aan de bar, want ik kon gelukkig met haar naar boven, echter een date niet langer dan 3-kwartier, aangezien haar afspraak al binnenkwam toen wij naar boven vertrokken...........

Het was behoorlijk heftig, ze was ontzettend geil en moest en zou klaarkomen en ik was toevallig ook nog eens haar eerste klant.........dus kon ik er tegenaan.

Wat kan ze toch heerlijk pijpen zonder condoom, ik zag sterretjes.....wow niet normaal meer, toen ze op me kwam zitten, ze was gewoon puur voor haar eigen genot bezig, ofwel wie neukte hier tot slot van rekening eigenlijk wie???

Ik kreeg direct van haar te horen toen we op de kamer kwamen dat ik veel te lang niet met Samira naar boven was geweest......
    Juist ja.........moet ik 'm inpakken of gaat ie zo mee........!

Dat belooft dus wat voor de volgende keer!

gr. Johan

deloper2006 Guest

vandaag langgeweest op het jubileumfeetje van stout.
    gekozen voor drie kwartier met samira. wa een lieve heerlijke intelligate meid is ze
    ze was erg geil. op de kamer aangekomen ons eerst gewassen.
    daarna wat gekroeld en gezoend.
    naarna mcht ik dr beffen en vingeren. daarna ging ze me lekker pijpen, wat ze uitstekend doet.
    daarna mocht ik dr lekker van achteren op zn hondjes neuken

samira, bedankt voor de gezellige 45 minuten

johan122 Guest

Ik was afgelopen vrijdag, de dag dat Samira haar verjaardag vierde in het Stoute huisje, wederom present met een bos bloemen..........

Ik vroeg toen nog aan Francis wanneer Samira weer aanwezig zou zijn en kreeg als antwoord: Dan zul je morgen (zaterdag) weer moeten komen.........

Oke, het begint een beetje op te vallen........ ben afgelopen week iets te vaak geweest, maar als je maar fun hebt, toch....!
    Ik dacht zaterdag zal het wel lekker rustig zijn qua heren aan de bar, nah.... weinig, het leek op een gegeven moment meer op een stamkroeg, maar dan met een paar schaars geklede dames moi...... wat wil je nog meer....?

Lekker een uur met Samira naar boven, kwam als herboren weer beneden, zeker na een ontspanningsmassage van haar genoten te hebben, moest ik ook aan de bak, eerst haar gemasseerd tot ze me smeekte haar te neuken, maar dat heb ik lekker niet gedaan.........
    Uiteindelijk heb ik haar klaargebeft, vond ze ook geen straf hoor..........

Ik kan er niets aan doen, blijf maar in herhaling vallen, maar ze is zo lekker naturel en dat maakt haar voor mij tot zo'n giga toppertje upperclass!!!!!!

gr. Johan
    Laatst gewijzigd door johan122; 02-03-08 om 07:28 Reden: tekst

deloper2006 Guest

Geweldig uurtje gehad met Samira.
    Bedankt samira!

Actieve recensies
    21

Onlangs was ik in de buurt van Stout Privéhuis, was er al een tijdje niet geweest dus vanwege grote nieuwsgierigheid maar weer is naar binnengestapt. Helaas waren alle dames bezet en tussendoor zag ik Samira met een andere klant naar boven gaan dus direct voor het volgende uur een afspraak met haar gemaakt, dank aan Brenda ! Dan maar een rondje over de boulevard en de haven rijden en daarna weer teruggegaan naar Stout...nou het was het wachten waard!

Eerst op de kamer over EK zitten praten, wie zou er doorgaan en wie niet en waarna ik eerst heerlijk door haar gemasseerd werd, ja dat had ik even nodig dit keer. Daarna begon ze mij heerlijk te pijpen, zalig gewoon en tussendoor zelfs zonder handen...er zijn er maar weinig die dat zo lekker kunnen als Samira. Daarna heb ik haar in missionarisstandje en in doggy-style heerlijk mogen nemen waarna ze boven op mij kwam zitten. Tussendoor kneedde ik haar heerlijke borsten waarna ze uiteindelijk mij heerlijk klaar reed.

Bij het verlaten van de kamer beloofde ze mij dat het de volgende keer nog lekkerder zou worden Ik ben benieuwd !

Actieve recensies
    2

hallo stoute girls

gister ben ik even bij STOUT geweest maar na dat mij verteld was dat het zeer druk was.
    en er weinig meisjes vrijwaren toch maar even gewacht.
    een aantal meisjes zijn voorgesteld aan mij,monica,loes en nina.
    was mijn oog toch op SAMIRA gevallen helaas moest ik even wachten want er was er net een voor mij binnen gekomen en wat denk je hij neemt SAMIRA oeps dan wacht ik wel even.na 45 min telefoon hij wilde nog 30min erbij .

nadat die tijd ook weer voorbij was ben ik met SAMIRA naar boven gegaan.

we hebben heerlijk elkaar liggen strelen waarna zij mij pijpte zonder mmmmmm wat kan deze meid dat super zeg.ze neemt ook echt alles wat ze ziet heerlijk diep in dr mond.
    ze vertelde mij ik haal beneden even grotere condooms voor je hij is iets aan de grote kant voor de standaard condooms.

zo gezegt zo gedaan nadat zei terug was is zei weer heerlijk zonder gaan pijpen tot dat hij weer op grote lengte was gekomen,maar waar ik het niet kon laten om haar heerlijk te beffen.

ohhhh wat maakt zei heerlijke geluiden als je haar beft echt heerlijk.
    hierna is ze gehurkt op mijn staaf gaan zitten waar ik heerlijk kon zien welke heerlijke lange halen ze mij neukte mmmmmmm.en hierop volgede een enorme zaadlozing die echt alles tot de puntjes heeft afgemaakt.

met dit goddelijke lichaam en pijpkunsten kan zei elke vent in de zevende hemel brengen echt een klasse meid.

plus punten vrolijke meid,mooi lichaam,zeer leuk gezicht en 2 heerlijke mooie borsten.

PS SAMIRA hierkomen vervolg lessen van bij je

bezoekt dames bij stout met plezier.

Actieve recensies
    70

Door mijn vergeetachtige bui ben ik niet in staat om alles te beschrijven tot in de puntjes....! In ieder geval; Samira stond al een hele tijd al op mijn "verlanglijsje" en eindelijk heb ik haar ontmoet.
    Ze zag er leuk, spontaan en lief uit en ze is een aardige dame!

Op de kamer is ze ook lekker. Zoenen met deze dame is zeker geen straf
    pijpen zc deed ze echt goed, gewoon lekkah lekkah. Snelle halen en soms hard aan je eikel zuigen, ja daar houd ik wel van. Ook had ze een "standje" waarvan ze zei dat 't voor de man erg lekker was. Uiteraard heb ik dit niet voorbij laten gaan en ja ze had inderdaad gelijk:-) Je hangt boven haar en zij ligt en zuigt dan aan je jongeman hoewel de lezers nu denken, wat is hier lekker of speciaal aan? Ik kan je vertellen dat dit een erg lekker/prettig gevoel geeft en je hebt een mooi zicht hoe je penis in haar mondje verdwijnt. Zeker voor herhaling dus

Het jammerlijke was dat ik me niet 100% op me gemak voelde maar dit heb ik altijd wel als 't mijn eerste keer is bij een nieuwe dame. De tweede keer gaat dit allemaal wel goed komen... en wordt het alleen maar beter!

On-top was ook aangenaam en dat ze op je zit en met haar billen naar je toe. Zodat je haar lekkere billen kan kneden en tegelijkertijd bereidt ze jouw. Ook doggystyle kwam aan te pas en haar billen bewegen dan zo lekker:-) alleen het gevoel was hierbij minder.... das wel jammer. Maar dit heb ik wel bij bijna elke dame.... of heb soms mijn momenten; dus dat je de ene keer meer voelt dan de andere keer of dat je jouw richtingaanwijzer net 10 graden de andere kant op wijst of je bent in een andere houding wat tot een beter resultaat leidt!

Ze is een spontane, lieve, leuke dame met de juiste kwalitieten in huis!
    Ik had meer standjes willen doen maar ik vergeet dit tegenwoordig. Ook deze meneer merkt dat ie een dagje ouder wordt! Jammer.

Nog eraan toe te voegen: ze kijkt regelmatig naar je tijdens de seks en ook met een geile blik.

Al met al vond ik haar een van mijn beste ervaringen!
    Marty McFly heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Nobody calls me chicken!

Actieve recensies
    64

Na haar een paar te hebben zien lopen op de gangen, merkte ik dat haar glimlach en prima rondingen me bijzonder aantrokken.

Natuurlijk lopen er allemaal superslanke modellen rond, maar vrouwen vergeten nog wel eens dat er genoeg mannen rondlopen die ook gewoon een paar lekkere grote stevige billen en tieten in hun handen willen houden, lekker houvast dus.

Alles aan Samira voelt wat dat betreft lekker aan, zacht en stevig te gelijk. Een heerlijk lijf zoals elke vrouw er wat mij betreft uit mag zien. En helemaal niet dik of volslank mochten sommigen dat nu ineens gaan denken. Ik vergeleek haar meer met 45 a 50kg dames, kan ook heel lekker zijn, maar af en toe wil je eens een kilootje meer

Afijn haar eerst een gemasseerd daarna tot een hoogtepunt gebracht om daarna zelf heerlijk gepijpt te worden. Na een aantal standjes en nadat ik haar vertelde dat ik wat moeilijk kwam vroeg ze me haar doggy te nemen omdat niemand, zelf ik niet, geen enkele kans had en inderdaad, ik ben nog nooit zo snel gekomen in doggy.
    She sure got a few tricks

Kortom ik kom nog wel een paar keer terug voor wat leuke experimenten

Actieve recensies
    13

Verleden week vrijdag maar weer eens naar het stoute huisje afgereisd, eigenlijk zonder speciale reden dan even gezelig te buurten met een lekker bakkie koffie,dat is een van die heerlijke redenen om even hier naar binnen te "wippen' geen druk om maar even snel een meisje te kiezen,gewoon ontspannen aan de bar praten met altijd vriendelijke Sandra en weer een nieuw gezicht achter de bar,corinne.

opeens liep daar toch Samira langs,ze was nog vrij ook,dus de suggestie van Sandra om even met haar gezellig naar die mooie,ruime kamer 10 te verhuizen onmiddelijk maar overgenomen!

Voor mij de eerste keer met deze mooie amsterdamse dame,voorheen wel gezellig met haar aan de bar gekletsd, maar nog nooit op de kamer geweest.

Ondanks dat we beiden een beetje vermoeiid waren toch een heerlijk uurtje met haar beleefd,Samira is een vrolijke,lieve meid die je super laat genieten,haar pijpkunsten zijn buitengewoon en als ze op je gaat rijden is er geen houden meer aan! en dan dat uitzicht op die prachtige borsten!

Daarna lekker in bad en de tijd blijkt weer omgevlogen,geen eens tijd voor een tweede ronde,dat hoefde ook niet eens ,de relax was zo ook wel buitengewoon.

Samira hoort echt top de topdames in dit heerlijke etablissement,

Bedankt en tot na je vakantie!

Actieve recensies
    64

Ook de 2e keer was weer erg fijn, van die grote onschuldige bambi ogen die je zo heerlijk kunnen aankijken
    Maar wel een lekkere geile en speelse blik.

Het blijft wel mijn type lichaam, een beetje houvast, heerlijke borsten en billen en krachtig.
    Maar ook vind ik de "geestelijke" klik wel fijn met haar, sex is één ding maar een goede "connectie" maakt eea wel fijner op veel vlakken.

Ben er weer langer gebleven dan ik wilde en gepland had. maar ja alles was nou eenmaal lekker en haar innerlijke kracht viel me op, ze zeurt niet zo snel. Ze doet veel zo niet alles om jou een leuke tijd te bezorgen. waar een ander zegt even stoppen laat zij jou je gang gaan en pas daarna zegt ze en nu even (vul maar in).
    Kortom een vrouw om verliefd op te worden, maar ik vermoed dat zo'n een vrouw al een man om elke vinger heeft gewonden, dus ik maak me maar geen illusies.
    Binnenkort maar weer eens langs gaan als ik weer wat leuks heb verzonnen

Overigens wil ik mijn complimenten maken naar Stout, want een deel van de fijne sex komt natuurlijk ook door de mooie en luxe kamers die zij ter beschikking stellen voor hetzelfde geld als andere huizen waar je toch een kleine en minder kamer krijgt. Misschien is niet iedrreen het hiermee eens maar dat is mijn mening.

Actieve recensies
    20

De wandelaar ziet haar binnenwandelen en valt haast van zijn kruk. Hij had al foto's gezien op de Stout site maar had Samira nog in gedachten van enige maanden terug.
    Ze zag er nog net zo lenig uit als toen maar die borsten......
    De wandelaar valt niet direct op borsten maar die van Samira waren een extra blik waard. Hij kreeg niet de tijd om zijn cola op te drinken. Ze pakte zijn glas en ging hem voor naar kamer 2.
    Zijn tong vond al snel die van haar terwijl hij zijn handen niet meer in bedwang kon houden...die borsten! wat een verschil met enige maanden geleden. Prachtig.
    Na een korte douche vonden ze elkaar op bed en al snel verwende haar mond zijn stijfe lid. Diep en vochtig is de enige omschrijving die hij er, achteraf aan terugdenkend, aan kon geven. Jammer dat ze de prijs voor PZC had opgetrokken maar hij had de verleiding niet kunnen weerstaan deze keer. Het was fantastisch.
    Hij nam de tijd om haar te verwennen en hij hoorde haar nog hijgend klaarkomen en hem daarna wat schor vertellen hoe ze het vond. Na wat rust was het weer zijn beurt.
    Toen hij haar, na diverse bladzijden van de kamasutra uitgeprobeerd te hebben van achteren nam en zij, op zijn verzoek, langzaam voorover liet zakken met gesloten benen kon hij zich niet meer beheersen. Het tempo ging omhoog terwijl hij naar haar billen kon kijken en met zijn handen haar rug en nek betaste, Eigenlijk jammer dat hij in deze positie haar borsten niet zag maar die hadden al aandacht genoeg gehad.
    Kreunend kwam hij klaar.
    In bad bijkomend zaten ze te praten alsof ze elkaar al jaren kenden.
    Ja het was weer een geslaagde date met Samira en eraan terugdenkend besloot hij dat het niet de laatste keer zou zijn ook al had hij nog wat bedenkingen bij haar prijsverhoging voor pzc. Misschien volgende keer maar niet doen en de rest zeker wel!
    Richard (uit Londen)
    Richard_uit_Londen heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

The best is yet to come, although a lot already came my way :=)

Actieve recensies
    2

Ik ben niet zo'n schrijver en zo nu en dan wil ik wel eens het toetsenbord flink mishandelen zeker als er een tombola wordt georganiseerd en het enige wat ik daar voor hoef te doen is een bezoek brengen aan Stout en een recensie schrijven, kleine moeite.

Dus ook deze keer een afspraak gemaakt met Samira, mijn absolute topper bij Stout. Na een hartelijke begroeting de trap op naar boven.
    Samira is voor mij een topper, een sexy verschijning, dit keer in een sexy strakke outfit, heerlijk relaxed zoals ik het graag wil, want daar kom ik ook voor, lekker in bad, strelen, zoenen, en na het bad lekker relaxen op bed, ik zal niet teveel in details treden, maar ook vanavond sprongen de vonken er af.

Wel jammer dat het duurder is geworden, maar dat is het lot van een Nederlander maar ondanks dat heb ik er weer van Samira genoten.
    rijswijker heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 1 2 3 LaatsteLaatste

Regels voor berichten