Den Haag, Bilderdijkstraat 106, Stout Privéhuis, Samira (uitstekend)
Statige hinde
Laatst weer geweest bij dit tophuis uit Amsterdam, met slechts 3 kamers maar altijd dames die de moeite waard zijn. En de keuze was ruim. De entourage is welliswaar niet van het niveau van de Haagse tophuizen, maar als je gaat voor geile, ongeremde nononsense seks, ben je hier echt aan het juiste adres
. Op de een of andere manier heb ik de laatste tijd een gelukkige hand van kiezen waar het gaat om het vinden van een kortstondige date uit een line-up van voor mij nieuwe dames. Er kwamen er zich een stuk of acht voorstellen, waaronder weer een paar pareltjes. Vooral de getinte dames waren bijzonder fraai. Zo zag ik een spannend ogende donkere panter genaamd Romy, een vrolijke krullenkop met sensuele bambi ogen genaamd Saïda, een blonde vamp met stoere blik genaamd Mandy en nog een vierde beauty van wie de naam me even is ontschoten maar haar gezicht niet, die van Spaanse origine leek
. Ik moest zowaar even bij mezelf te raden gaan wie ik het vertrouwen zou geven. Het werd Saïda en wat voor een keus is dat gebleken...
Toen ze binnen kwam begon ze me direct te assessen. Taxerend wat voor vlees ze ditmaal in de kuip had (
), stelde ze wat vragen en tastte de situatie even af. Nu heb ik menig assessment centre overleeft en ik had er dus wel vertrouwen in dat het dit keer niet anders zou zijn. Veel dames laten de gast in het begin een beetje zijn gang gaan en zijn de eerste tien minuten op de kamer bezig met praktische dingen als condooms klaarleggen, haarbandje indoen, massageolie en tissues neerzetten, mond spoelen etc. Zo niet deze dame. Ze nam direct het initiatief, keek me langdurig aan en kwam vastberaden dichterbij tot haar gelaat vlak bij het mijne was. Saïda is een fraai getinte Noord-Afrikaans / Zuid-Europese mix, 1m65 lang, van halverwege de twintig met een boeiend gezicht. Wellicht niet superslank of strak qua figuur, maar haar figuur verraad een sportieve achtergrond. Een B-cup siert haar bovenlijf en haar gezegende billen zijn niet minder dan... bootylicious
. Een erg mooi gezicht met grote, donkere sensuele ogen om in te verdrinken. Diepe meren waarvan het water nu eens een rimpeling vertoont, dan weer helemaal stil staat. Lange, gekrulde wimpers zorgen voor een passende omlijsting. Een zinnenprikkelende mond met volle lippen en lang, gekruld haar dat nonchalant valt als een bos wilde bloemen.
We wisselden wat woorden en met de kleren nog aan begonnen we te zoenen. Eerst aftastend en proberend, maar al snel raasden onze tongen vol en diep langs elkaar. Ontzettend lekker
. Ze sloot daarbij haar ogen niet, maar keek me langdurig aan. Als een statige hinde die naar waterbeken smacht. "Hmmmm", verklaarde ze na een tijdje. "Volgens mij wordt dit niet een uurtje seks geven, maar echt lekker vrijen." Geraffineerd staaltje rolbeleving
. De kleding ging uit en we doken onder de douche. Daar zette het zoenen, wederzijds plagen en aandacht geven zich voort. De kleine Extince kwam uit de stand-by positie waarop ze hem subtiel even aanraakte.
Op het bed aanbeland zetten wij ons aan de bekende rituelen
. Er voltrok zich een lange flow van diep en intens zoenen, waarbij we elkaars lichaam aandachtig verkenden. Heerlijk. Ze pakte plots een fles witte massageolie en kneep een royale portie over haar bovenlijf en borsten. De witte melk liep tapsgewijs langs haar borsten richting aarde, toen ze aan een heerlijke body-to-body massage begon. Ze likte daarbij aandachtig mijn tepels, zoende mijn nek en gleed langzaam omlaag. Toen ze zich uiteindelijk aan een orale verwenning zette, dacht ik erin te blijven. Zeer, zeer goed te noemen. Haar warme, zachte mond sloot zich om mijn mannelijkheid waarbij ze me indringend aan bleef kijken. Ze hield oogcontact terwijl ze diep over me heen gleed, me tegen haar uitgestoken tong sloeg, de top van mijn kleine vriend hoorbaar uit haar mond liet ploppen en haar lippen gretig langs de stam gleden
. Af en toe afzakkend naar mijn perinium. Haar zwoele blikken de raketbrandstof van mijn opwinding. Ineens zag ik een ongeduldige blik waarop ze me een bevel gaf, dat ik maar beter direct kon opvolgen...
Ik pakte daarop brutaal een condoom uit haar handtasje, legde die om en manouvreerde ons in de missionaris positie. Na een verstild en intiem moment begon ik aan een lange stotenserie die door deze mediterrane cocktail lustig in ontvangst werd genomen. Haar eigen plezier daarbij beslist niet ontkennend
. Ze zoende me ongeremd, haar vingers speelden met mijn tepels en haar bekken kantelde zich in de juiste positie om mijn stoten dieper te laten doordringen. Haar tong streelde mij op vele plaatsen. Onze lichamen bezweet, de schaamte voorbij, geconcentreerd op het lekkerste gevoel dat een mensenlichaam kan verdragen. Mijn hand vond grip op en rond haar hals, waar ze sterk op reageerde. De seksferomonen spoelden door mijn hoofd en deden hun werk
. Als in een bekend nummer van mijn muzikale held Prince: "Pheromone, rush over me like an ocean. Pheromone, controllin' my every motion. Pheromone, I'm helpless as a pet. Pheromone, when I see your naked body sweat." Ik ging op in onze kadans en de tijdelijke bewustzijnsvernauwing die hiermee samenhing maakte me zeer geil en deed me de controle aan haar overgeven.
Toen mijn orgasme zich aandiende, besloot Saïda tot een nieuwe orale verwenning om mij uiteindelijk met de hand tot een knetterend hoogtepunt te begeleiden. Mijn lustschreeuw deed de spiegel haast barsten
. Even later hadden we onder het genot van een sigaretje en wat slokjes fris een geboeide conversatie, waarbij ze zich een ambitieus en gedisciplineerd persoon toonde en en passant een paar treffende observaties over mij deed. Het gesprek verstomde toen onze blikken elkaar vingen en ineens lagen we weer heerlijk te zoenen. Als zij zich hierbij echt laat gaan, hoed je dan. Ik moest alle zeilen bijzetten om deze kanjer te volgen. Mijn hersens tintelden en ik voelde mij comfortably numb. Het laatste uurtje hebben we elkaar op verschillende manieren verwend, waarbij we het hele bed nodig hadden. De onderhuidse strijd om daarbij steeds de controle van elkaar over te nemen was spannend
. Laten we de eindscore houden op een gelijkspel. Binnenkort zal de revanche volgen.
Al met al een prima eerste ontmoeting met een sensuele vrouw die zich weet te geven mits je haar de ruimte geeft en met charme en respect tegemoet treedt. Geweldige attitude op de kamer. Bianca style all the way
. Ze zoent de sterren van de hemel, plaagt goed, maakt veel oogcontact en neemt sterk het initiatief. Groot herhalingsgevaar...
Extince
heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend
Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.